FAQ - najczęściej zadawane pytania FAQ - najczęściej zadawane pytania

1. Złożyłam zamówienie, ale przypomniałam sobie, że chciałam jeszcze coś zamówić - co mogę w tej sytuacji zrobić?

Jeśli złożone wcześniej zamówienie ma status "przyjęte" lub "w trakcie realizacji" to można składając kolejne zamówienie wybrać opcję dostawy "zamówienie łączone". Wtedy system nie naliczy ponownie kosztu wysyłki. W komentarzu do zamówienia proszę tylko koniecznie podać nr tego zamówienia, z którym mamy połączyć.

2. Kiedy mogę wybrać najtańszą przesyłkę - listem poleconym?

Najtańsza przesyłka w formie listu poleconego może być wybrana w przypadku, gdy zakupione przedmioty to stemple i inne małogabarytowe dobra (jak np. tusze, perfect pearls itp) o niewielkiej masie łącznej (nie przekraczającej 1 kg).

3. Zapomniałam hasła - co mam teraz zrobić?

Na stronie sklepu pod miejscem do logowania jest napis "Zapomniałaś hasła?" - proszę w nie kliknąć i postępować zgodnie z instrukcjami. W ten sposób automatycznie zostanie wygenerowane nowe hasło i przesłane na adres e-mail podany przy tworzeniu konta.

4. Chciałabym zapłacić kartą kredytową - czy to możliwe?

Tak - w sklepie można zapłacić kartą kredytową. Proszę wybrać jako formę płatności opcję "Przelewy24" i postępować zgodnie z instrukcjami. Aby zapłacić kartą kredytową nie jest konieczne posiadanie konta na Przelewy24.

5.Kiedy i w jaki sposób mogę otrzymać rabat?

Mamy program rabatowy, który premiuje osoby dokonujące u nas powtarzalnych zakupów. Wartość rabatu jest uzależniona od sumy zakupów dokonanych w czasie ostatnich 12 miesięcy i wynosi 3% od 500 do 1000 zł, 4% od 1001 do 2000 zł, 5% od 2001 zł do 3000zł i 6% dla zakupów powyżej 3000 zł. Do sumy zamówień wliczane są wszystkie zamówienia ze statusem "zrealizowane". Rabat jest automatycznie naliczany od najbliższego zamówienia po przekroczeniu odpowiedniego pułapu.

6. Otrzymałam kupon rabatowy - nie wiem niestety jak z niego skorzystać?

Kupon rabatowy można wykorzystać podczas zakupów w naszym sklepie. Podczas składania zamówienia, na ekranie o nagłówku "Informacje o płatności" pojawia się następujący tekst: " Jeśli posiadasz kupon rabatowy wpisz tu jego kod." i okienko do wpisania kodu. Proszę tu wpisać otrzymany wcześniej ciąg znaków z kuponu rabatowego, a system sam przeliczy zamówienie.

Akceptujemy
Producenci